torsdag 11. november 2010

Neste stopp Island!

Ja, her går det i pakking, i morgen drar jeg med Go123 til Island!  Blå lagune, spa og hotell midt i byen, dette blir bra!  Var på Svalbard tidligere i år, så klok av skade har jeg med meg massevis av varme klær!
 
Har laget kake og ordnet klart for vekking på senga i morgen tidlig. Verdens beste mann i mine øyne, blir 38 i morgen,-hurra! Denne eplemosten fra Telemark er helt nydelig!  Faktisk verdt prisen...
Farsdagsgave må også gjøres istand; pappasokker, marsipanpølse (var en 5-pack som ble til 1 stang på mystiskt vis, hehe..)og gavekort på bilvask, det faller nok ismak!
 Da er ønsker jeg dere alle en super helg, synd det ikke er bedre plass i kofferten min;-)  Klem,

13 kommentarer:

  1. Ha en god tur,å kos deg!
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Den eplemosten er min favoritt også! God tur til Island, høres deilig ut med spa...kunne trengt noe slikt selv.

    Klem

    SvarSlett
  3. God tur til Island! Blir nok flott!

    SvarSlett
  4. Have a good day on the road and enjoy!!!

    Kisses.

    SvarSlett
  5. Rart hvordan sånn snop bareplutselig forsvinner ja! Sånn er det her i huset og! God tur til Island, og hipp hurra for bursdagsbarnet! Kos dere begge to! Klem

    SvarSlett
  6. God tur - det høres herlig ut med en sånn tur nå, kos deg max!! Heldige bursdagsfar får også som fortjent ser jeg ;0) Ha en super dag og helg! Klem fra meg

    SvarSlett
  7. hei.
    ønsker deg en riktig god tur, dette blir nok bare deilig, bra du tok med deg varme klær,
    ja den eple drikk har jeg å kjøpt,men i flasker. sparer dem til jul, helt nydelig,
    å jeg er jo fra telemark vettu, men bor i aust agder nå, men litt patriot må en være.
    kos deg masse på tur.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  8. Riktig god tur! Så heldig du er:) Med Go123 , det har jeg gått på i 2mnd og gikk ned 11kg og er så fornøyd! Har igjen 6kg så nå venter jeg til etter jul! Skal kose meg nå:)

    Kreativ farsdagsgave, det var et godt tips med gavekort på bilvask:)

    God helg!

    Klemmer fra Brit Olaug

    SvarSlett
  9. Gikk i 3 mnd mente jeg:) trykket på feil tast i farta her:)

    SvarSlett
  10. Hei :)
    Nå er du vel lang av gårde alt! Men jeg håper du koser deg masse masse.
    Island virker som et flott sted, kunne så absolut tenkt meg en tur dit ja!
    Kose deg da :)
    Mumseklemmer :)

    SvarSlett
  11. Kos deg masse!

    God helg fra meg. :)

    SvarSlett
  12. Island, heldiggrisen!! :D
    Og den eplemosten ER virkelig god og verdt prisen! Jeg forbanner lavkarbo i slike stunder... :-O

    SvarSlett
  13. Håper du har det riktig flott der du er:):)
    eddaKlemmer

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.