søndag 20. juli 2014

Trimrom på 1-2-3!

I kjelleren har vi endelig fått ryddet opp, men likevel er det et sted med stort potensiale for å si det slik. Da min kjæres nyinnkjøpte trimsykkel ikke lenger var ny, men stod ubrukt til irritasjon (og ga dårlig samvittighet?;)) på soverommet, fant jeg ut at vi kunne lage et tomrom i kjelleren og sette den der. Slik så det ut:
Og etter at jeg hadde vært på maxbo og kjøpt blått terrassegress, på xxl og kjøpt vektstang, balansebrett og dreiestepmaskin, ble det trimrom:
De to eldste er kjempeivrige, nå har vi ihvertfall samle utstyr som har vært på tre soverom på ett sted! Men best er å sitte på brygga etter endt trening med en latte og bladet Kamille:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.