onsdag 16. juli 2014

Molde

Flinke surran min laget istand grillfest da vi kom til Molde på søndag! Både mamma og begge søsknene mine med familier var samlet! Bildet under beskriver stemningen: koselig-fint! Hun hadde makt over litt av mønsteret på en vase, så fint!
Og etter en natt på hytta var det to dager hos mamma. Hun er veldig flink å leke med barna, her blir hun behandlet av doktor Solbraa;)
Og både bading og mat ble det.
Og etter ungenes ønske, suppe og fleskepannekaker før vi kjørte hjem.
Innom pappas grav for påfyll roser. I bakgrunnen bestemor og bestefars sten..
Og veldig godt å komme hjem:) Jeg har alltid vært hjemkjær, jeg. Og takket være Svigers er både blomster og plen i orden:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.