tirsdag 8. juli 2014

Italiaferie er topp

Hei hopp, så hyggelig dere følger turen vår, takk for koselige tilbakemeldinger! Må komme med adresse når jeg er hjemme igjen, her følger jeg bare med lasset:) og idag har det vært vanngymnastikk og fotballturnering!
Vi er ti voksne og femten barn som feriere sammen, så moro med lek!
Både Henrik og Eida Helene har vært med, i tillegg til Amalie...
Hun er eldst:)
Fredrik koser seg Max!
Og er den det er lettest å ta bilder av, "ta bilde av meg da, mamma":)

Her er tilskuerne til fotballturneringen, full innsats med heiarop!
Og så fikk vi husfrue4 med familie på besøk, de bor like i nærheten og vi dro 28! Stk ut og spiste på en kjempekoselig restaurant!
Og da vi kom ut i bygatene ble det veldig folksomt, litt av en gjeng!
Og avsluttet en finfin dag med italiensk is - igjen! Vi nikoser og har funnet ut at Italia med sitt klima, Toscana med sin natur og maten her ig de små gatene, gjør at vi velger leilighet her fremfor all inklusive.
Nå fotballkamp i fellesstua:)

1 kommentar:

  1. Hei
    For et kjempe opplegg! Drømmestedet med masse kos. Herlig bilde av lillegutt på gjerde :) og for en fantastisk hage :)
    Stort smil fra Britt u.blogg

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.