lørdag 5. juli 2014

Rosa Rimini



Reisebrev fra Rimini fortsetter, koselig med kommentarer fra slekt og bloggvenner!
Frokosten er både sunn og usunn, kult laget av frukt!
Spisestedet er både ute...
Og inne... Lekkert designhotell, helt nytt og veldig flott! Skjemmes litt når vi går fra bordet med sjokolademerker og søl...
Da Eida Helene mangler kofferten sin, ble det kleskjøp idag. Poserer som en liten prinsesse på balkongen vår:)
Da det er rosa feiring i Rimini idag, så var det servering i baren klokka seks. 
Etter å ha blitt spurt om å være fadder, stolt som en hane og rørt, måtte vi ut å feire med italiensk is:)
Så litt lek og moro...
Før vi fikk sett et spektakulært fyrverkeri...her ble det fyrt av en god del hundretusener...
Hele byen var kledd rosa, og alle gikk med noe rosa på meg:) moro dag!

3 kommentarer:

  1. Åh,for en skjønn gjeng :) Og nydelige lillemor med ny kjole og rose. Så kjekt å "være med på tur",høres så spennende ut og så masse god mat... :)
    Beste hilsen fra Britt u.bogg (i regnværet -som vi egentlig trengte nå, for her har det vært ganske så tørt og fint leeenge :)

    SvarSlett
  2. Ser dere koser dere max. Kan forresten levende se for meg fruktbildet skvisa ned i designsofabildet ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, akkurat det som skjedde, da med nugattiskiva på toppen;))) klem i fleng :)

      Slett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.