søndag 13. juli 2014

Pisa-Balke

En flott ferie er avsluttet i samme by som vi landet i:
Et flott tårn som heller ca 5 grader, hjalp ikke at jeg dytta det med pekefingeren;) Etter buss fra Arsciano til Siena, så tog til Empoli med bytte til Pisa, møtte jeg resten av familien som kjørte. Og med buisnessclass hjem var det nok mat og drikke på oss, Fredrik sovna og hylte av overtrøtthet under innflygningen til Oslo. For et lydnivå på den lille gutten:) Godt å være hjemme igjen, her venta lillemor og jeg på bilen! Takk for Italiafølge, nå venter familietreff i Molde, juhu her går det unna:)
Og ja, noe av det største for meg på turen var nok å få realisert drømmen om å sitte i en gondolbåt i Venezia...smil fra meg:)

1 kommentar:

  1. Har vært så gøy å følge deg på ferie! :)
    Nyt sommerdagene videre ♥

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.