lørdag 12. juli 2014

Avskjed/på gjensyn

Slik ser det ut den siste morgen i Toscana, tatt fra balkongen vår. Er det rart vi er bergtatt? Siste kveld var planlagt nøye, ungene hadde øvd og underholdt oss med sang og dans, kjempemorsom!
Vi fikk også tatt bilder av oss og av "storfamilien" som gjengen på 25 ble kalt:)
Hun som eier stedet, Carla, laget fire retters middag med flott pådekning og fantastisk god mat og drikke fra det italienske kjøkken: fritert brød, blomster og aubergin, toast med ost og sylta tomat, fersk pasta med tomater, chili og hvitløk, kylling med potetbåter, biscits med likør. Her er kokken og vertinne som kun brukte varer fra gården!
Blir langt bord når 25 skal sitte!
Fredrik skålte og spiste godt...
Han skulle bare visst at høna han lekte med før på dagen lå på fatet...
Nå er det pakking og avreise Pisa, jeg med tog og tre kofferter men min kjære og barna tar bilen. Og ja, hit kommer vi tilbake!

2 kommentarer:

  1. Herlig:-) Og nå kommer dere til oss, hurra! :-)) Velkommen, veldig bra her også veit dere;-) Hilsen fam'en i Tanners (i Molde)

    SvarSlett
  2. Skjønner godt at gjentagelse frister :)
    Vel hjem
    Beste hilsen Britt u.blogg

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.