tirsdag 22. juli 2014

Hvor var du 22.juli...


Husker hvor utrolig redd jeg var da jeg stod opp midt på natta for å hente meg et glass vann etter å ha ammet denne lille gutten som da var 7 uker..
Ikke visste vi den natta hvem som stod bak, og om det var flere.. Jeg husker jeg tenkte på om noen skulle komme hit og frarøve oss tryggheten og livet... Grusom følelse... Men se disse bildene.. Vi slapp unna og jeg tenker idag ekstra på dere som har mistet en eller ei dere kjente... Vi skal aldri glemme... Og jeg følte meg utrygg en enkel natt, idag er det mange millioner som både føler og er utrygg...
Kan bare forestille meg det.. Min ene natt blir bare barnemat.. Seterhilsen fra Marianne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.