torsdag 17. juli 2014

Avokadokniv

Egentlig imot flere dubbedingser til skapet, men denne som min søster kjøpte var topp!
Den deler avacadoen, fjerner steinen og skraper ut innholdet på 1-2-3! Laget guacemola av den, og spiste kveldskos ute nå. Her kryr det av unger og tenåringer, nå tror jeg det blir tre utenom våre som sover over. I natt lå to på trampolina, det er sommer! Koselig! 
Og i år har jeg endelig fått til sommerblomstene, se som det blomstrer! Amplene har blitt til baller, moro! Anbefaler gjødselkongler.
Og kassene under vinduene har også fått monsterblomster og planter:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.