onsdag 2. juli 2014

Italia!!!

Dro fra Oslo idag, starbucks var fin start på dagen:)
Glemte førerkortet hjemme, så Henrik og jeg tok buss fra Pisa til Firenze der vi spiste mens Nils og de tre andre kjørte rett til Rimini.
Tog fra Firenze til Venezia, en pikedrøm for meg å besøke denne byen!
Helt fantastisk, vi tok båten til Markusplassen i solnedgang...
For en by!! Bygd på øyer og med bruer og kanaler... Berre lekkert!
Nydelig arkitektur, smale bakgater med kafeer og butikker, så lekkert!
Lekkert var også hotellet vi leide midt i sentrum...
Bare døra til rommet ga forventninger...
Og skuffa ble jeg ikke... For et syn!
Vi er superfornøyde! Har handla pizza og brus, nå har Henrik sovna...så utrolig morsom dag!!!
Morsomt navn på pizzashappa..;)i morgen, Gondol og sightseeing før retur med tog til Rimini hvor mann og de tre andre barna venter:)

4 kommentarer:

  1. Ser og høres magisk ut;-) Kjekt med Henrik og mamma-miniatyr da:-)

    SvarSlett
  2. Svar
    1. Hehe, vi nikoser oss, nå sitter vi på toget til Rimini:)

      Slett
  3. Herlig hotellrom da! Og høres ut som en typisk Marianne-tur.. ;P Kos dere masse!

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.