onsdag 2. juli 2014

Gondol og drømmedag i Italia

Drømmen min om gondolbåt i Venezia gikk i oppfyllelse idag!
Bare Henrik 13 og jeg som passasjerer, konserter underveis og litt guiding av gondolføreren...vi tok gondolen fra Markusplassen der vi matet duer og så vakker arkitektur!
Kanalene er smale og to meter dype.
Leiligheten til operasangerinnen...
Og Mozart sin leilighet til høyre, sa guiden.
Og etter kaffe og brus på en av de mange kafeene i byen, tok vi taxibåt til togstasjonen og dro til Rimini hvor mann og tre barn ventet. Pizzakos på verandaen i 7.etg. I morgen blir det stranddag. Italia er topp!

2 kommentarer:

  1. Good sommer :)
    Fantastisk kjekt å titte inn her igjen! For en herlig gjeng på spennende ferie.
    Gode tanker og smil
    fra Britt u.blogg

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.