tirsdag 1. oktober 2013

Skogens gleder

Plukk blader og tørk dem under en bok, dekk et bord og legg løvbladet oppå serviettene. Husfrue4inspirasjon!
Sosial helg med fine venninner! Heldige meg! Fredag var det nydelig borddekking og matretter hos Hege!
Lørdag var det kakao og boller i skogen, skattejakt og plomping i bekken;), taco og latter i baksterommet i kjelleren. Søndag var vi på hytta og gikk tur, det lukter ekstra rent og godt nå i høsttiden synes jeg. Høstferie om en uka, da venter hytteliv og noen oppgraderinger der oppe.


2 kommentarer:

  1. Hei på deg!!! her kommer jeg innom på besøk!!
    Så herlig og sosial helg du har hatt!!!
    Her har september vært utrolig hektisk!!!
    Både i butikken og hjemme.
    Men til uka er det høstferie her hos oss, og da drar vi til sol og sommer
    på Tenerife og lader batteriene!!! Gleder oss masse!!!
    Vi har vært der mange ganger nå, og er godt kjent!!!

    Ha en fin høstdag!!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. Koselig borddekking med høstblader i flotte farger. Du er flink til å utnytte fritiden til kjekke sammenkomster og turer i din travle hverdag.
    Neste uke blir det høstferie her:) Det skal bli godt.

    Nyt høstdagene.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.