fredag 18. oktober 2013

Hjemmekontoret del 1

God start på dagen, litt avspasering og kontorarbeid hjemme, jeg nyter stillheten..
Og takk for alle gromme hilsner her og der mht boligreportasjen i Boligpluss, ydmyk og rørt! Takk til Julie og co for koselig dag her hos oss!
Fra hjemmekontoret har jeg utsikt til den gamle, arvede tallerkenhylla fra mitt barndomshjem.. Lykke!
Skråskapet i hjørnet har nok huset mat, nå er det gavepapir og tørkeruller og annet nips som er gjemt der inne.
Og kjøkkenet sitter med rygget til, den 6 meter lange eikeplata er full av minner om glade barn som lager vafler eller som sitter der og ser på pappaen lage fredagspizza:)
Smykket er nok håndtaka jeg kjøpte i gammel sveitserstil. Perlerand i stål og sort trehåndtak.
Endelig fredag, her blir det innkjøp av siste behov for vintersko og klær, rolig og sosialt med rakfisklag hos nestennaboen, god helg til deg fra meg:)

3 kommentarer:

  1. Gleder meg til jeg kan ta helg og sette meg ned og lese Boligpluss.


    Ha en finfin fredag. Klemmer fra Lottemora

    SvarSlett
  2. Er så koselig hos deg :)
    Må nok ut og kjøpe Boligpluss på mandag.

    Går ut fra at du har spist masse god Valdresrakfisk :)

    Klem Inger

    SvarSlett
  3. Jeg har ikke lest Bolipluss enda, men gratulerer så mye med reportasjen! Sikkert en stor glede også for de som har laget den å få lov til å komme hjem til deg. Bildet av selve huset i forrige innlegg er flott...det er et vakkert, staselig og sjarmerende hus dere har!!

    Ha en fortsatt fin søndag, klem fra Jorunn

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.