fredag 25. oktober 2013

Borte bra, hjemme best


Ja det var godt å komme hjem også, selv om det var inspirerende og sprudlende dager på vakre Tjøme. Her er lampa over kjøkkenbordet vårt som har fått lyspærer på, min kjære har vært flink:)
Helga kan snart komme, bare en kaffe og avislesing før jobb og henting i barnehage. I morgen drar småttissene og jeg til Molde og Rød da jeg skal på regionsamling med jobben mens de to yngste får besøke bestemor og familien!
Tar med dette bildet av Fredrik og meg, vi kosa oss i skuvsenga igår etter å ha vært borte fra hverandre siden mandag kveld.

6 kommentarer:

  1. Så flot lysekrone og så koselige bilder , spesielt det med lille søtingen ! God helg !

    SvarSlett
  2. så herlig bilde av dere :) kos deg på tur! :D

    SvarSlett
  3. Åh .."besvimer"...den lampen over kjøkkenbordet var nyyyydelig!!! Kjempekoselig bilde av deg og gutten din:)
    Ha en fin helg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  4. Ja, lampen din er kjempefin! Og bilde av deg og minstemann var kjempekoselig! Håper du har hatt en fin helg, og ønsker deg en flott uke!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  5. lampen var lekker !
    jeg koset meg veldig med interiørbladet med repotasje fra hjemmet ditt ....du har det så koselig!

    Ha en fin tur til Molde :-)

    klem tone

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.