torsdag 17. oktober 2013

Refleksens dag

Ja nå er det høst, og løvet har funnet frem til 
takrennene igjen. Det er også høstmørkt, og 
idag er det Refleksens dag som vi i Trygg Trafikk 
markert: refleksgevir i Elverum har prydet dagen. 
Moro start på dagen med ungdommer og pensjonister. 
Moro håper jeg også blir i morgen, når Boligpluss 
kommer i bladhyllene:)

Her er link til nrk-innslaget fra Trygg Trafikk Hedmark sin
markering av refleksdagen: http://www.nrk.no/ho/1.11302799

Bli sett, bruk refleks, hilsen Marianne:)

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med reportasje i Boligpluss. :)

    SvarSlett
  2. Hei
    Du, guri for en flott reportasje i Boligpluss! Du har det så fint! Å den derre lysthuset/ hagestuen deres. Den står øverst på ønskelisten min. Konge reportasje! Klem :)

    SvarSlett
  3. hei.
    da skal jeg på butikken å håper å finne boligpluss i hyllene der,
    så gøy, gleder meg å se,
    å ja refleks er viktig nå, det er helt sikkert.
    ha en knallfin helg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.