tirsdag 22. oktober 2013

Snøen daler ned

God morgen! Tenk, det snør! Dro hjemmefra halv seks i morges, og det var hvitt! Men håper det smelter før ungene kommer hjem fra skolen, for jeg har tradisjon med å gå fakkeltog rundt huset og synge: Det snør, det snør. Og det vil jeg få til med dem i år også!
Ble så inspirert at jeg måtte tenke litt jul... Gamle fat med lys og lykter, godisskåler og en liten gran i en potte.. Hvitt og grønt er skjønt:)
Selv om slike kake på pinne-kuler ser såååå fine ut, vet jeg at mine ikke blir slik som disse! Selvinnsikt der;)
Nei, får heller finne frem kulene jeg setter bordkortene på, dra i skogen og samle kongler til borddekking, og hamstre svibler i sen november.
Men først, tre dager på Havna hotell på Tjøme med jobben. Sitter på toget og skjønner at dette bladet ble for mye håndarbeid og strikking for meg, så nå tar jeg og nyter kaffen og drømmer meg bort i juleforberedelser som ikke krever pinner;) god tirsdag fra Marianne.

1 kommentar:

  1. Her har vi også hatt vinter nå en stund, og det er så skjønt! Vi var ute på timesvis den første dagen, det er jo så mye nytt å finne på. Nå er det imidlertid meldt mildvær, så det spørs vel om ikke herligheten forsvinner.. :) Men det er jo fint med variasjon i det minste :) Finfin kveld til deg!

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.