onsdag 16. oktober 2013

Boligreportasjen Hvit jul på Balke gård

Ja, nå er den her! Etter en laaang og god dag i Trygg Trafikk sin tjeneste, er jeg nå hjemme igjen og tenker å lese Boligpluss på senga.. Min kjære mumler noe om for sterkt lys, men det blir ikke noe uforhold til min sterkere stemme som hviner til idet jeg ser at Balke er 16! sider i fantastiske Boligpluss! Nå skal jeg lese og kose meg, håper du vil gjøre det samme i novemberutgaven av interiørbladet! Glad lesning:) stolt og hvinende god klem fra Marianne (som er elendig på janteloven og slikt;)) Håper du gleder deg med meg;)
Bilder tatt fra Boligpluss nr. 11 som snart kommer i butikkhyllene. 

11 kommentarer:

  1. herregud, så morro!!!
    jeg gleder meg til bladet kommer ut....skal lese det fra perm til perm!!!

    klem tone

    SvarSlett
  2. Hurra! Gleder meg! Er jo helt nødt til å kjøpe denne utgaven nå :)


    Takk for kjempekoselig hilsen en onsdags morgen <3 Føler som deg. Tiden flyr og det blir ikke alltid tid til å legge igjen noen spor … men jeg er titt og ofte innom deg, skal du vite ;)) Så inspirerende å lese om ditt tøffe veivalg ! Og så godt når man følger hjertet og kan si i ettertid at man ikke angrer et sekund på at man turte å hoppe i det :) Hurra! Gleder meg masse til å lese om vakre, vakre Balke gård påp glanset papir igjen.

    Ha en fortsatt strålende høstuke, min venn!
    STOR KLEM

    SvarSlett
  3. Så flott da. Gleder meg til å lese det.
    Ha en herlig dag :)

    SvarSlett
  4. Så kjekt!!! Gleder meg til å lese :)

    SvarSlett
  5. Hei;)
    Bolig Pluss kom i posten i dag, og jeg har tatt en titt i det. Skulle spare det til helgens hyttetur;), men ...
    Nydelig reportasje;) Den skal du være stolt av;) Vidunderlig hjem dere har;)
    Spennende prosjekt med sandstranden som skal lages til neste år.
    Fint på Løten;)

    Ønsker deg en fin kveld;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  6. Husk: Janteloven er død! ;) Super reportasje, stilrent og fint. Hilsen Mona

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for påminnelsen og koselig hilsen, snilt av deg! Smil fra M

      Slett
  7. Hei på deg!
    Har sittet og kost meg med den flotte reportasjen i Bolig pluss:)
    Just love it!
    Nesten så en kan føle den herlige julestemningen:)
    Fantastiske bilder fulle av inspirasjon; ))
    Dette kan du virkelig være stolt av.
    Ønsker deg en flott dag!

    SvarSlett
  8. Du har all grunn til å være stolt! Paviljongen var virkelig imponerende! Takk for all den flotte inspirasjonen, nå gleder jeg meg til å pynte til jul!

    SvarSlett
  9. Oioi! Da blir jeg jo nødt til å kjøpe det bladet! Gleder meg til å se repotasjen :)
    God høst, kjære du! Klem

    SvarSlett
  10. Leste bladet først og fant ut jeg måtte inn å se på bloggen en tur også. Masse nydelig interiør, helt i min stil. Paviljongen var imponerende. Fikk lyst på en slik selv, sånn når jeg har et hus.

    Go tirsdag og gratulerer med flott artikkel. :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.