torsdag 31. oktober 2013

Da er vi igang..


Med fire unger, er det bare å gi slipp på endel prinsipper: til enhver tid blendahvite og rene barn, ikke feire Halloween, ikke gå usminket og ugredd når man leverer i barnehagen, ikke mer enn 30 minutter med TV på søndagsmorgen for å nevne noe...
Så da er kjelleren innredet med effekter, du verdens de skal bli skremt.. De tøffe håndballjentene på J14 Nordbygda;) Nesten som jeg gleder meg;)
Så selv om Halloweenprinsippet fikk seg en skramme, så skal de ihvertfall ikke gå på dørene til folk. Her holder de seg inne, 4 pizza, 6 liter brus og 3,5 kg smågodt og gresskarkake m.m. er kjøpt inn.. Og hele familien skal engasjeres for å føre jentene gjennom det Walk og fear...;)
Mohahaha... Oppskriften over bakstebordet på verdens beste boller er fra Kremmerhuset, resten av rommet er dekorert med skremsel;)

2 kommentarer:

  1. Du har jo det perfekte antrekket også ;) lykke til:)

    SvarSlett
  2. Heisann og takk for at du er innom bloggen min og la i igjen en koselig kommentar.

    Æ ser dere feirer Halloween , den tradisjonen følger ikke vi , liker overhodet ikke Halloween, syns den burde byttes ut med julebukk i romjula :)
    Men vet jo at unger elsker og gå på dørene til folk og få snop :)
    Kos dere med Halloween idag. :O))

    Dere har forresten et nydelig hus, klarer ikke og se mæ mett på det :D


    Hilsen Lisbeth :O)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.