fredag 4. oktober 2013

Høstferie


Hei! Er på vei opp til hytta, enda en dag i vakre høstfarger og med nytt stærsj som skal pynte opp setra fra 1911.
Tok dette bilde igår, var der fra 9-20, fiksa og rydda og mala.
Skikkelige kosesofaer med puter og pelspledd.
Er gøy å ordne istand, utsatte malingen lengst mulig..;)
Har handlet mye på Home&Cottage, Kid og Helset møbler. Denne kurven var nedsatt til 80,- på kid.
Ok, så var det malingen.. Jeg stod på og ble ferdig med to strøk i taket, og ett på vegger og gulv. Synes det ble veldig bra, har også slått ut to vegger så nå blir det soverom for alle ungene med venner, samt lekehule:)
Idag blir det nye gardiner og sengklær, går gir flanell i vinterhalvåret på hytta:) 

4 kommentarer:

  1. Ei koselig hytte dere har. Det ble fint når du fikk malt på soverommet. Litt av en jobb. :) Kos deg videre med høstferie på hytta.

    SvarSlett
  2. For ett tempo du har på prosjektene dine.
    Sætra blir kjempefin, og her kommer dere til å få mange og gode opplevelser.

    God helg.
    Klem Inger

    SvarSlett
  3. Hei
    Lenge siden jeg har vist min begeistring her hos deg :)
    Koser meg fortsatt med alle dine skjønne innlegg,og beundrer deg for all kreativitet :)
    God høst klem fra meg til deg
    beste hilsen fra Britt u.blogg

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og hå, kjære Britt! Nå har jeg lurt veldig på hva som har skjedd, var virkelig bekymra for deg! Min faste leser:) utrolig godt å høre fra deg! Håper alt står bra til! Her er det meste bra, sitter med sår hals på et hotell i Oslo, jobbtur.. Kjedelig å være syk! Men skal ut å kjøpe peppermynteolje:) ha en finfin dag, god klem og hode tanker fra Marianne:)

      Slett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.