tirsdag 29. oktober 2013

Lys og liv og grav...

Da har endelig lysballene kommet i geviret! 
Og elektrikeren har vært her og fikset godt lys i heimen:)
Lampa i hjørnet lyser så spredt, og med ny, gammel lysekrone over bordet i dagligstua kan høstmørket komme.

Hjemme fra hjemme, har vært fire dager hos mamma og søster med familie, samt trivelig besøk hos tanter og onkler, heldige meg med slik familie! Livet vet man ikke hva byr på, kan tro det var trist å besøke gravstedet og steinen til pappa... Han kalte fjellet Skjorta sitt tempel, så på steinen er det akkurat dette fjellet. Eida Helene så jeg gråt da jeg kom inn i bilen igjen etter å ha lagt ned blomster og lys..jeg sa at det var fordi jeg syntes det var "så fint at Skjorta til bestefar er på steinen.." så kommer det fra 5-åringen: synes det er litt rart at dere har tatt av bestefar skjorta hans og lagt den på steinen, jeg...gull fra barnemunn:)
Så livet er jo her og nå, opp og ned... Jobbseminar med fotballkamp hvor MFK vant 1-0 over RBK...vi var tre glade supportere;) RBKsupporteren i Trygg Trafikk sin regionsamling fikk være fotograf...;)

2 kommentarer:

  1. Nydelige ord fra barnemunn ja :) Nå har ikke jeg mistet noen av mine enda, men kan tenke det er tøft å besøke graven <3

    God klem fra Anette

    SvarSlett
  2. Barnemunn skal man ikke kimse av.
    Flotte lamper :)

    Klem Inger

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.