onsdag 25. september 2013

Ser fremover...

God morgen! Håper du har det bra i septemberværet!  Idag er verdens beste søster 44 år, hurra!
Her er det for mye jobb, kjenner stresset er for høyt. Har vært på Tolga og åpnet trafikksikker barnehage, så Oslo og Barn i bil-konferanse og deretter Husfruemøte. Ikveld er det folkemøte hvor jeg skal delta, men ser litt lys i tunnelen;) Adventstiden.. Avspasere og ha juleverksted med ungene, gløgg og baking..vaske før adventslysa tennes.. 
Det skal bli så bra! Igår stakk jeg innom Home&Cottage og kjøpte nytt sengetøy og laken.. Flanel... Lykke! Kulda kan bare komme! Men nå, hasta la vista:)

3 kommentarer:

  1. du får prøve å ta det litt med ro da, travle frue :) håper du fikk en litt rolig morgen alikevel :) her gikk møte med banken bra, så da er det bare wait and see. kanskje vi snart får en ny "hjort" på gården ;)

    SvarSlett
  2. Oi, som tiden flyr, ikke snakk om advent ennå.... ;-)

    SvarSlett
  3. Nydelig pyntet inngangsparti i innlegget under her.

    Så heldige dine kollegaer er som får ha møte i så koselige omgivelser. Tror ikke jeg hadde klart å bidra med så mye fornuftig da:)

    Det høres ut som du har en svært så travel hverdag. Så lenge du trives med det, går det vel bra. Men husk å slappe litt av innimelllom:)

    Gleder meg til juleutgaven av BoligPluss! Den skal jeg kjøpe!:)

    Ha en riktig god helg!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.