fredag 30. januar 2015

Vedlikehold i en heim

Ja, her går det i speedfart med jobbmøter i Oslo, på Hamar og på Glatta. Når det i tillegg er tre konferansetimer på en uke og sju bøtter som må tømmes pga omgangssyke om natta, så er det helt klart det er godt med helg! Så idag måtte jeg gjøre noe heeelt annet, og trappa som har irritert meg hver gang jeg har gått i den, ble malt:)
Vi bruker virkelig huset, her har vel både unger og leker og møbler rullet ned, så malingen hadde falt av flere steder. Så godt å få orden på den. Nå skal trappetrinnsstengene på plass, og simsalabim, nå er peismuren i stua og plata under ovn og trappa nymalt. Og antrekk?;) silkebluse og skinnbukser denne gangen... Hehe, god fredag;)
Her skal vi bli friske:)

4 kommentarer:

  1. wow, jeg elsker de nye trapper !!! og jeg ønsker deg en flott helg, kjære hilsener fra angie

    SvarSlett
  2. Så fint! Tenker på å gjere det samme... Kan du fortelle korleis du gjorde det? Val av teppe og framgangsmåte..? Var det vanskeleg å få til svingen ?
    Lene :-)

    SvarSlett
  3. Hei og takk, sisal/juteteppet kjøpte jeg hos teppeAbo på Alnabru. Metervis i riktig bredde til trappa. Jeg måtte skjære flere trinn der trappa svingte. Brukte limpistol og spiker øverst og nederst. Før dette mala jeg med heft og gulvmaling. Nå mala jeg bare inntil trappeløperen, orka ikke ta av teppet;) lykke til! Mvh Marianne

    SvarSlett
  4. Herlige bilder og koselig blogg;)
    Fine kvelden til deg;)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.