tirsdag 6. januar 2015

Håndverk i gamle dager..

Mye spennende på gang, her gjøres det om og kastes og sorteres før boligreportasje på torsdag! 
Ser da på hvor flinke dem var før! Skapet i spisestua er et smykke av et møbel synes jeg. 
Smale penselstrøk er ikke lett! Og rillene er ikke bare malt, de er frest ut og pusset.
Gull og grått og turkis... Kult!
Og på andre siden av døra står den stuttreiste/kortreiste ovnen og smiler til deg-og meg:)
Nå browniesrøre i kopp og gaver og lys, i morgen blir Balkes grommeste sju år, og det skal feires 0655 på senga med sang og pakker-og rå browniesrøre i kopp med skje;)

4 kommentarer:

  1. the fridge and the oven are wonderful !!! love all of angie from Germany

    SvarSlett
  2. Hei og hopp, supermora! Er spent på den reportasjen altså :)

    Nå er eksamen innlevert, så tid for interiørsprell her også :D Har 3 små prosjekter på gang, så godt å bli ferdig :)

    Skapet er flott, er veldig glad i de gamle, fine skapene vi har også :) Og ovnen da!! De er jo smykker i seg selv!

    SvarSlett
  3. Muito bom o seu blog, estive a percorre-lo li alguma coisa, porque espero voltar mais algumas vezes,deu para perceber a sua dedicação em partilhar o seu saber. Se me der a honra de visitar meu blog ficarei radiante. E se gostar e desejar comente.

    http://fifiacrocheta.blogspot.it/
    http://dicadecosturadefifia.blogspot.it/

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.