søndag 4. januar 2015

Hverdagen er her snart

Men for en flott ferie! Først koselig jul her hjemme med juletrehenting i skogen med gløgg og pepperkaker, før tv og god mat, besøk og julemorgen i pysj. Juleselskap og brettspillkvelder her og der. Og julekveld og nissebesøk!
Så dro vi til hytta vår og koste oss med friluft og kosestunder med familie fra her og der. 
En hel uke i Rondane med peiskos og skiturer, lange måltider og kvalitets og kvantitetstid sammen! Heldige oss!
I morgen starter uka, men siden jeg får boligreportasjebesøk på torsdag, så fjerner jeg ikke jula. Jeg er ganske klar for å rydde ut jula, men med fine tulipaner fra Svigers så hjelper det på littleiavjulahumøret:)
Og det nye ordtaket på kjøleskapet er en nyttårshilsen til deg, fra meg:)

1 kommentar:

  1. så spennende med reportsjebesøk da! :D

    Litt godt hverdaen er her igjen å syns jeg :) nytt år, nye ideer og prosjekter :) Skal bare bli ferdig med eksamen nå, så skal jeg nok ta malekosten fatt ;)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.