fredag 9. januar 2015

Frozen/Frost

Det store for lillemor er nå Disneyfilmen og de to søstrene Anna og Elsa. I kjole innkjøpt i NY og med sminke gjort av storesøster var hun en prinsesse ikveld!
På Panduro har de sukkerark, så jeh laget sjokoladekake med fyll og la arket oppå. Stor stas. Muffins med frostfigurer, gele og sukkerspinn fra maskina de fikk til jul ble det mye søtt:)
Stemningen var veldig høy og de lekte og lo, ingen sure miner. Jeg limte servietter på brusflaskene og de måtte velge om de ville ha Anna eller Elsa eller Frostbrus.
Og det største var da vi tok frem sjokoladefontena og dem fikk velge mellom jordbær, banan, marshmellows eller Mariekjeks å dyppe under rennende sjokolade fra Freia;)
Så nå sover prinsessa og foreldrene er slakt på sofaen;) god fredag med fred på jord og i Frankrike💕

2 kommentarer:

  1. Hallo Hallo, her er jeg på besøk!!!

    Nå har jeg kosa meg er inne hos deg. Lest blogg innleggene dine,
    og sett på mange fine bilder!!!
    For en fantastisk fin hytte dere har!!!!
    Bade er rå fint, forstår godt at dere storkoser dere der!!!

    Vi feiret også nyttår på hytta vår.
    Helt herlig! Kalkun, raketter, kortspill og masse kvalitetstid sammen vi 4!!!

    Hipp hipp hurra for frøken frost!!!
    Så herlig!!!

    Også så spennende med magasin på besøk!
    Blir helt sikkert en kjempefin reportasje!!!
    Gleder meg allerede!

    Hos oss er det jul et par dager til.

    Riktig så god helg til deg og dine!

    Stor varm klem fra Anne-Marit

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.