lørdag 3. januar 2015

Hyttebad

Ja vi koser oss fortsatt på hytta med besøk og mye utetid sammen! 
Nå er det rolig her og jeg skal ta en god dusj etter akedag ute.
Badet i 1.etg. er lyst med hvite veggfliser og hvitlaserte tømmerstokker på ytterveggen. Fliser på gulvet er svart, grå, brune. 
Med skapplass og mange knagger passer dette perfekt for gjester og familien.
Duftelys i vinduet og flotte tulipaner fra Svigers!
Sparkeski fra fadderen passet perfekt til vinterkledde veier.
Og mangt et måltid har blitt unntatt her, slik som igår da vi fikk nytt besøk.
Nå er jeg alene med yngstesønnen og min kjære, rolig kosekveld. God lørdagskveld fra meg:)

1 kommentar:

  1. For et lekkert og innbydende bad.
    Elsker slike tømmervegger ♥ Drømmer om et slikt hus en gang :)

    Ser frem til å følge deg i 2015 også.
    Godt nytt år ♥

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.