lørdag 17. januar 2015

Gant håndkle

Deilig lørdagsmorgen med avis, blogg, mann og kaffe.
Og gode minner etter en super vennefest med god mat og drikke, prat og latter på Dokka igår. Jeg elsker de selskapene der! Quiz, trivelige folk og fantastisk vertskap!
Etter søsters anbefaling har jeg kjøpt Gant gjestehåndkle til wc'n vår. Angrer ikke: 
super kvalitet!
Fortsatt er det den tiden av året hvor vi tenner mye lys, og da er det greit å ha dem lett tilgjengelig på benken. Norgesglass med hyssing har jeg brukt som oppbevaring til kronelysa. Og vertinne og meg selv fikk blomster med kirsebærgrener i. Vårlig tone. Nå skal unger hentes og skøyter brukes:)

1 kommentar:

  1. hva vakre bilder !!! en vakker søndag angie ønsker fra Tyskland

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.