onsdag 14. januar 2015

På vift

Vi er bedt i gallabursdag, og min kjære skal være toastmaster. Gleder meg veldig, veldig, og har spennende planer for en tale med royaliatiske innslag:) Kjolen blir denne i sølv og paljetter fra Zalando. Alltid spennende å bestille uten å prøve, men moro når den passet.
Store kontraster fra gallakjole til skøyter med lillemor. Kakao på termos og full motivasjon, og moro ble det da hun klarte seg bra på glatta:) stolt mamma tar kvelden etter lang dag, i morgen blir det høytidelig åpning av innlandets første trafikksikre skole med ordfører og boller og saft:)

1 kommentar:

  1. WOW for ei flott dame i lekker kjole!!!
    Så gøy å være så skikkelig fin!!!!
    Ha en fin onsdag kjære Marianne!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.