mandag 12. januar 2015

Nye kontorlokaler

Hei og hurra, igår flyttet jeg inn i et helt nytt bygg på Hamar!
Her er mine jobbomgivelser, og jeg er superfornøyd!
Litt arbeid utenfor gjenstår, men så kule møbler og fint innvendig! 
Jeg holder til her i 1.etasje, og lover at her vil kreativiteten vokse:)
Utsikt fra kontoret mitt, med vann og blomster til sommeren er det bare å finne frem badeballrn og lage litt moro for kollegaer i de andre etasjene;)
En annen stor hendelse er at Eida Helene fikk hull i ørene sine idag! Hun grugledde seg, og det gikk veldig bra. Vi dro til Sanz på Hamar, hun valgte noen søte perleøredobber med en liten strass i midten. Deretter innom cafe Larsen for kakao og muffins sammen med storesøster.
Ok da, det største var å møte denne fyren her;) God kveld fra meg til deg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.