fredag 16. januar 2015

Pianoskåler og hjul på bord og sofa

Juhu, fredag og snart helg! Har akkurat borret hull i de avsagde bordbena og fått skrudd i hjulene på det runde, gamle bordet jeg kjøpte for ett år siden.
Porselenshjul på plass, og nå må jeg få tak i pianoskåler slik at ikke tregulvet får riper. Vi har noen i messing, og noen i blank hardplast.
De ble kjøpt på Living Karihaugen og på Trademax hvor Howardsofaene er fra.
Så da er hjulene på, og jeg skal jobbe! Igår kveld hold jeg Barn i bil-kurs og fikk den flotte StPaulabeplantningen som står på bordet! Vårfornemmelse..
Og så åpnet vi den første trafikksikre skolen i fylket igår, moro med pilotprosjekter:)
Nå er det glatt i området, så kjør rolig! God fredag!
Trafikksikker skole.

4 kommentarer:

  1. Så spennende da!!!
    Og så fine bordben!!! :)

    God helg til deg og dine!
    Stor klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. knalfine bein da :) hurra for traikksikker skole!

    SvarSlett
  3. Så fine bordben. Får man kjøpt løse til å skru fast på bein man har sagd av? Isåfall hvor?
    God helg til deg! Klem Karina

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og tusen takk, disse fulgte med bordet. Men da jeg gjorde det om fra spisebord til sofabord måtte jeg kappe ben og sette inn hjul på nytt. Vet IKEA her større hjul man skrur fast, men tror du må lete på finn eller i bruktbutikker?. Lykke til, god helg fra M:)

      Slett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.