onsdag 13. august 2014

Så spennende en dag!

Ja, det er hva dagen blir! Håper jeg! Har i skjul invitert noen gutter på overraskelse til eldstejenta som har venninne på besøk:) flere gutter på samme alder kommer på døra ikveld, så får de litt snacks og punsh (mozell med ananas, melon og isbiter) før bordtennis og båtkjøring. 
Bordet er dekket, har invitert kjæresten til Fredrik 3 år:)) med mamma på middag for å feire at de har blitt marihøner i barnehagen, ferdig som knott! Hehe.
Mellom pressemeldinger og intervju i fbm skolestart, er det nå foccatia til heving og spente jenter som ikke aner hvem mora har invitert:))
Brownies med jordbær og krokanis etter lasagne med foccatia og salat.
Og i kjelleren laget jeg til snacksbord.
Og punsh og fest ble suksess, nå koser fem ungdommer seg og livet er fylt av gode minner fra en morsom sommerkveld.
Sov godt:)

2 kommentarer:

  1. Så moro da :) hvem er kjæresten?? Nå har ikke jeg blitt helt oppdatert ;) tenk, ferdig som knott.. tiden flyr :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig moro, du vet vi feirer det meste her, May Elin:) det er nok E G som er hans øyesten:) nå er huset tømt for gjester - nesten, så jeg rydder etter en festlig dag:) vi sees:)

      Slett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.