torsdag 14. august 2014

Kårboligen


Ja jeg sier det igjen, førua er et smykke av et hus! Er så glad i dette huset, det er et hus jeg blir glad i av bare å se på.
Og nå huser det i tillegg kjempehyggelige leieboere.
Utskjæringer og usjenert hage på ene siden ned mot stabburene våre gir privatliv selv om husene står tett sammen på tunet.
Nå her Eida Helene hatt siste dag i barnehage, og vi har delt ut fruktfat og blomster til gromme folk som har tatt vare på skatten vår. Ekstra klem til Magny som serverte oss juice på det flotte kjøkkenet sitt idag da vi stakk innom med en hilsen:) nattaklem 

1 kommentar:

  1. Nydelig hus og artig navn. Jeg regner med at det er utledet av Føderåd.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.