lørdag 9. august 2014

Finn ditt paradis...

Rekesalat med hjemmelaget urtesmør (blandet salt og pepper og ferske urter fra  hagen sammen med bremykt) smakte godt til lunsj.
Tror jeg har funnet mitt beste rekreasjonssted:) her er jeg nok mesteparten av fritiden, enten alene, men familie, venner, arbeidskolleger.. Utrolig herlig å se vannet, spise god mat (drikken er alkofri hyllblomstdrikke fra polet til 40,-/flaska, så kult med bobler og sprettkork), og PRATE sammen. 
Igår var det først fire timers-lunsj med god venninne, så båtkjøring og bading med ungene, før grilling og overnatting med familien. Masse lys og trivelig stemning, jeg stortrives her! 
Vi våknet opp uthvilte på hemsen, gikk ned og fikk servert frokost hentet av min kjære! Sitter på verandaen her og koser meg til fuglekvitter og glade barn. Snart fylles det med en helg gjeng, og enda en natt skal tilbringes i mitt lille paradis Badehuset ved Balkesjøen.

2 kommentarer:

  1. Fint med gule detaljer���� Morsomt at du bruker avokado-kutteren�� Ja, Balke og Balkesjøen er paradis!

    SvarSlett
  2. Forstår godt at du koser deg der!!!
    Det er jo bare en helt fantastisk sted, med nydelig utsikt!!!
    Nyt livet kjære deg!!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.