søndag 10. august 2014

Flokken samlet


Endelig!! Tre uker uten de to eldste er over, idag kom de hjem til stor jubel! Både de og vi syntes det var godt å være hjem igjen.
Stas var det også at bestemor kom på visitt! Vi tok tralla med mat ned til badehuset hvor vi har bodd i helga.
Ruccola, rista pinjekjerner, raspa skall av 1/2 sitron, revet parmesan.. Enkelt og friskt. 
Avacado delt i skiver som jeg tømte ett beger med fetaost i olje over. Enkelt og raskt å lage til grillmaten. Må også ta med en morsom sak, igår kom et nydelig brudepar til gards for fotografering ved badehuset:)
Etterpå kom Løten bondelag på befaring for å høre og se badehuset og alternativ bruk av vanningsdam:) Så var det trivelig sommerfest på nabogård, før vi dro til badehuset for grilling av marshmellows på utepeisen. 
Her satt vi og nøt sensommeren..
Flust med lys ga god stemning.
Stas med sene sommerkvelder, peisen ga fin varme.
God natta, i morgen blir det litt hverdag igjen for de to yngste som skal fire korte dager i barnehagen så jeg får jobbet litt og hatt alenetid med ungdommene. De fortjener det med småsøsken å konkurrere med oppmerksomheten med både her og der:)



4 kommentarer:

  1. For en herlig gjeng dere er!
    Skjønner godt at dere koser dere i badehuset :)

    Ønsker deg ei fin, ny uke ♥

    SvarSlett
  2. Så koselig å få de store hjem. Og fint med litt alene tid sammen med de da!!!
    Deilig tilbehør du har laget!!!
    I dag har jeg og mannen grillet laks, laget saltbakte poteter og foliegrønnsaker. Nam nam!

    Ha en fin kveld og en god natt!

    Her regner det, og det er snart mørkt.
    Høsten nærmer seg med stormskritt nå!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  3. God klem og stort smil fra meg til deg :)
    Beste hilsen fra Britt u.blogg

    SvarSlett
    Svar
    1. Hurra!! Du er innom, så koselig:) håper du har hatt en fin sensommer også! Ha en fin dag, siste dag for Eidamor i barnehagen..

      Slett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.