torsdag 21. august 2014

Belønningssystem

Fire barn, hvorav tre er skolebarn og skal ha bind på bøkene, ulike farger per fag og ulike farger per fag ifht søsken, puh..
Da er det kjekt å ha en belønning etter iherdig innsats:) En mødresomerferdigemedbokbindaften;)
Så koselig å avslutte dagen med koselig selskap, etterhvert kom regnet men vi hadde tak over hodet og pledd over skuldrene.
Idag var det jobb i Oslo, og lunsj på Alnabru;) kopper med koselige tekster og en glasskartong til melka:)
Synes den var så kul, som skolemelkkartongen i størrelse. Rye fra Home and Cottage, kopper og mugge fra A-møbler.
:)
Så etter middag er det kosestund i godstolen med smart lite bord som rommer den nye koppen og glasslyktene som ble med hjem. Takk og lov jeg ikke jobber i Oslo hver uke;)

3 kommentarer:

  1. Takk for koselige innlegg og inspirerende bilder �� Hvor har du fått tak i bord til armlen? Skulle gjerne hatt til ektorp stol..

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og talk for hyggelig kommentar:) det er kjøpt på Jessheim storsenteret, interiørbutikken i toppetasjen. Det er fra Riviera maison, så om du googler R M armlenebord kan det være du finner en butikk nær deg ev en nettbutikk som har det. Jeg har også brukt den på ektorpen, passer supert:) beste hilsen Marianne

      Slett
  2. Fine bilder, og herlig stemning i skumringstimen ved Balkesjøen

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.