onsdag 6. august 2014

Polarbrød på bordet

Hei og god tirsdag! De minste her elsker polarbrød. Men da vi prøver å leve litt sunnere, tenkte jeg en grovere type uten alt for mye konserveringsmidler i. Fant denne på Trines matblogg som vi laga og som ble gode. Havregryn kutta jeg med stavmikseren, og tok i rugmel for lengre metthetsfølelse. De går unna:)
Ellers prøvde jeg noe nytt igår: tarmskylling! Tenker det var godt for kroppen å bli renset, har ny time neste uke. Imens drikker jeg en slurk gresk olivenolje hver kveld som skal bedre både tarmsystem og hud:) mye rart man gjør:) Møtte en god venninne etterpå, vi lo godt av dagens gjøremål:)
Men moro også at oppslaget om badehuset mitt førte til en henvendelse fra Løten bondelag som kommer på besøk på lørdag for å se og høre om prosjektet: Balkesjøen. Så da er det bare å gjøre istand før en gjeng kommer på besøk til ei ænnsles gardkjerring, hehe.  Men først, kafétur til Løten nærstasjon:

1 kommentar:

  1. Sikkert sunt for kropp det der med tarmskylling, lite muligheter for slikt i øyrike langt utved havet og jeg føler ikke helt for det enda:) Balkesjøen din er for øvrig en fryd, så det er ikke rart det kommer besøkende både fra presse og organisasjoner:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.