mandag 2. desember 2013

Bakstedag på Balke

Pepperkaker laget av ti barn/ungdommer rundt kjøkkenøya..
Ivrig og flinke, gikk med ekstremt mye deig...noen som får litt mageknip ikveld..;)
I baksterommet var vi mødrene. 
Jeg laget gløgg på vedkomfyren som vi koste oss med før krumkaker ble stekt og potetflatbrød kjevlet.
Laget hjerter med hull til å ta en julesløyfe på, bordkort til julens selskapeligheter.
Ungdommene lagde tacos og ni timer fløy avsted.. Koselig dag med masse julestemning og med 10 stk fra 2-17 år som alle satt i sofaen og så Linus i Svingen... Herlig!

1 kommentar:

  1. så koselig med bakstedag! :) her har det ikke blitt så mye baking enda, men det kommer vel snart.. :P

    Koselig julehuset deres blir, gleder meg til mer julepynta bilder :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.