søndag 22. desember 2013

Mat mat mat

Vi nikoser oss! 15 til bords og lange måltider og mye prat, latter og minner deles.. Etter mye kjøtt, var det suksess å servere lettsaltet, ovnsbakt torsk med hasselbackte poteter og tilbehør ikveld.
Einer til pynt var det jeg hadde:)
Så ja, vi koser oss med kusiner og søster med familier her på Balke! Og broren min kom også innom:)
Bordet er dekket med heklateppet fra min bestemor oppå en bomullsduk, roser i småvaser og masse levende lys.
Frokostbuffet på kjøkkenet, hyggelig med huset fullt av slektninger.
Og tar man Marianne så følger 15 med for å feire svigerfar:) nydelig kakebord! Nå må jeg legge meg, vi er oppe til to hver kveld, mye å ta igjen når vi bor 40 mil fra hverandre.
Ha en fin bittelille, takk for koselige kommentarer! Litt for travelt til å svare disse dagene... Mvh Marianne 

2 kommentarer:

  1. Bærre lekkert :) Koooselig!
    Smil og klem
    fra Britt u.blogg :)

    SvarSlett
  2. Er så hyggelig å være sammen.
    Og hos deg er det jo bare så koselig.

    Juleklem fra Inger

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.