torsdag 5. desember 2013

Krans på døra

Alltid like koselig når man endelig har satt seg ved bordet med hyggelige damer, julemusikk i bakgrunnen, einer og varm kringle som lukter godt...
Spesielt kjekt med to nye bekjentskaper som meldte seg på, og artig at flere kommer år etter år. Igår hadde vi kurset i baksterommet her i hovedhuset, og det var smart. Godt og varmt og mer stille, ingen byggtørke som måtte settes på med jevne mellomrom. Kransene ble fine, min kommer på døra idag. God torsdag fra fru Jul:)

3 kommentarer:

  1. Det var i alle fall veldig mye varmere å sitte der! :D Jeg hadde overkledd meg for anledningen ;)

    Kjempekoselig kveld, flott at du drar i gang :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at jeg fikk være med på dette! En perfekt desember-kveldsaktivitet :-) Det var så fint laget i stand, og hyggelig stemning! Nå mangler jeg bare en ytterdør... =)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og takk for igår og for koselig kommentar!! SÅ utrolig kjekt og tøft at du kom! Satte stor pris på ditt besøk! Lykke til med dør og hus, og god jul:) klem.

      Slett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.