mandag 16. desember 2013

Bord, dekk deg!

En sosial helg med mye moro er over, og idag har jeg avspasert halve dagen. Da ble det barnehagefri for småttisene, og så laga vi oreokuler, delfiakake og risboller.
I helga kommer verdens beste søster med familie, og kusina mi. Jeg elsker å få dem på besøk! Da blir det laaange måltider, gode samtaler og herlig lek mellom store og små. Og kake til frokostdessert;)
Bordet er pyntet og venter på gjestene. Har brukt pepperkakeformer som serviettringer, og har kjøpt mange små vaser og telysholder. 
Må legge ved disse bildene av de ivrige kokkene mine. Som alltid, oppå benken og hjelper til.
God mandag fra meg til deg!

2 kommentarer:

  1. Hei på deg!!!
    Så utrolig lurt og bruke pepperkakeformer til serviettringer!!!

    Har kosa meg med bildene fra et julepyntet gårshus på Bolig pluss sine nettsider!!!
    det er jo så koselig hos dere!!!

    Kos deg masse i førjulstida!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. så smart og fint med pepperkakeformer som serviettringer......ikke sett før!

    synes det er kos med unger på benken.....så ivrige!

    klem tone

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.