torsdag 27. juni 2013

Sommerkosedager- og kvelder!

Feriefølelsen har kommet og jeg nyter ferieuke 1 av 8:) etter mye jobb og stor reisevirksomhet, er det godt å kunne ta ferie sammen med ungene! Nå er pionerer fra Rema i full blomst, og dagen kan starte!
Igår var småttissene og jeg på Amadeus dyrepark. Tross få dyr og litt regn, koste vi oss.
I lavvoen tente vi opp for medbrakte pøler med tilbehør.
Og i starten på uka var det knallmorsomt søskenbarntreff i Oslo. Søster og to kusiner bodde på fortausrestauranter og cafeer i to dager, latter, mimring og litt shopping. Nydelig sommervær, her fra Grunerløkka.
Og her er verdens beste søster!
Igår inviterte vi tre familier fra barnehagen på sommerfest, lyslenke fra TGR i knæsje farger matcher barneservice:) Vi serverte kremet kyllinggryte med timianpoteter, potetsalat og en selvkomponert salat bestående av crispysalat, spinatblader, ruccolasalat, tomater, paprika, avacado, fersken og fetaost.  Blir nok laget flere ganger i sommer. Ungene storkoste seg med pølser før de danset disco og kledde seg ut:) tror nok barnehagen fikk noen trøtte barn idag, men er det sommerfest så må man regne med det;)
Nå ønsker jeg deg en fin junidag! Mvh Marianne

4 kommentarer:

  1. Tusen takk for i går, det var kjempekoselig! unga gikk bare rett i seng og sovna i går.. :)

    Tar gjerne imot oppskrift på kyllinggryta! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og tusen takk for supert selskap! Kyllinggryta bli litt vi tar det vi har-gryte;) fløte, sitron, fersk timian, hvitløk, paprika og litt diverse krydder og en buljongterning;)

      Slett
  2. :) :) :)
    Britt u.blogg

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.