fredag 28. juni 2013

Badehuset utvendig

Sommerferie, fru Blom...;) her maler jeg fra ungene har sovnet og "til de våkner".  Badehuset skal fylles med gjester siden min kjære skal ha reUnion for NTNU-gutta, og tre menn skal sover på hemsen.
Bildet under er tatt fra verandaen, gleder meg stort over mitt lille lykkested, selv med maling på hender og føtter (og hår, ansikt, skjørt og GardenGirlskoa...;))

Her blir det bra mye kos håper jeg, vel, er vel bare å ta ansvar for det selv stort sett..
Utrolig mye pirkarbeid med utskjæringer... Viksmoen Trevare leverer utskjæringer, venter nå på møne og vinduspynten...
Bare et steinkast hjemmefra, likevel feriemodus her nede ved vannet.
Med dette ønskes du en fin fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.