tirsdag 18. juni 2013

Gardiner i skandinavisk stil

Fra Home and Cottage kommer disse gardinene. Jeg falt helt pladask, blå, beige og grå... Jeg har hengt de opp i dagligstua.
Det er høyt under taket, så heldigvis var de ekstra lange.
Passer til veggfargen og benken jeg har malt. Gjenstår å impregnere dem så de ikke lysner.
Ellers er det full fart, etter jobb og foredrag for busselskap om Trygg Trafikk, var det barnebursdag som ventet.
Som du ser av bildet, en festlig gjeng som feiret Henrik 12 år i kjelleren hvor jeg har laget et baksterom. Her serverte jeg pizza og brus.. Kake???... Husker du oreokaka jeg mistet i trappa (youtube og søk på Henrik bursdag så ser du fadesen  fra 10årsdagen hans;))
Heller ikke i år gikk det min vei...men faller den fra hverandre, så klapp den sammen....
Og kjør på med sjokoladekrem og flust med pynt...Hehe, gikk ned på høykant og Husfrua lettet;)
Etter vannleker og mat, var det bading på Balkesjøen. Unger i aktivitet og masse lyd, slike bursdager liker jeg. Nå badehusjobbing og opprydding, hu hei;)
Vi voksne satt og fulgte med fra badehuset, bryggestigen skrudde jeg fast ti minutter før gjestene kom;)

2 kommentarer:

  1. Goood kveld :)
    Må bare si ååååh :)
    Skjønne barn, lillegutt :) fine gardiner og masse kooos! Og for noen fine bondekjæringer på Oslo tur!Ho,ho.skikkelig flotte damer :)
    For ikke å snakke om lur og løsningsorientert konditor,kaken ble jo fin den :)
    Skjønner at dere har fine dager og at både vær og bursdagsfeiring var perfekt :)Tenk å ha en helt egen innsjø,skikkelig kult!
    Beste gratulasjoner med gromgutten.
    God natt hilsen
    fra Britt u.blogg

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, for ei kake, måtte le når jeg så den igjen:) men takk, badebursdag slo an:) klem

      Slett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.