onsdag 12. juni 2013

Jeg vet en deilig hage...

Hei, liten hilsen fra lunsjen i nydelige omgivelser ved Glommas bredder ved Skogmuseet hvor Eidamor og jeg koser oss med skolebrød! Vi har delt ut premier på Flisa skole og snakket med flotte elever der som vant Gåaksjonen.
Så koselig å se slike blomsterbedd. 
Nå avgårde igjen:) blomsterklem fra oss to:)
Det blir enda finere utover sommeren, er her hvert år på picknik.
Vi var innom et gartneri mellom Våler og Elverum..fint drivhus..
Og dette stod ved inngangen til gartneriet;)

3 kommentarer:

  1. så herlig sitat!! :d da blir jeg jo evig lykkelig, siden jeg er gift, vi skal slakte en hel gris og spise den (venter fortsatt på svar fra dere... ) OG jeg skaffer meg stor hage!!

    så flott hage :)

    nei, ut igjen og grave mer... skal det blir no grønnsakshage på meg :)

    SvarSlett
  2. Åhh, så koselig. Og så skjønn lillemor er i fin kjole :)
    I går gikk vi en tur i nabolaget og beundret en fin Rhododendron på størrelse med et lite hus :) Det er så vakkert nå når alt begynner å blomstre.
    Og jeg kan si meg enig med at vi blir lykkelig av å eie en hage-men en god ektefelle er vel kanskje nr 1...:)
    Ønsker dere fortsatt fin dag.
    Takk for titten.
    Beste hilsen fra Britt u.blogg

    SvarSlett
  3. Så skjønn liten tulle!! Koselig bilde av dere to. Jeg må være ekstra lykkelig som har så masse hage å ta meg av:) hoho.

    Badehuset deres har blitt kjempekoselig! Så flotte fliser og skjønne farger. Her må det være stemningsfullt å være.

    Ønsker deg en fortsatt fin uke! Kjekt at du blogger igjen!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.