torsdag 20. juni 2013

Skolefri, du slette tid!


Er så deilig å høre ungene si god sommer til hverandre!


 I dag hadde eldstejenta Amalie sin siste dag i 8. (og litt stolt mamma må bare nevne snittet hun fikk på 5,38;))Ikke meningen å skryte, skal ikke si slikt flere ganger her inne:)  De har laget et skoleprosjekt, her ser dere både Oslofjorden og Balkesjøen, filmsnutten ser du her:
video

Ellers er det snart tid for vår årlige sommerfest med reker og fest på Drengesalen, før P A anlegget settes opp og det blir dans og latter ut i de små timer,-lykke!  Og med påfølgende søster/søskenbarntreff blir dette en fantastisk sommerferiestart:)
Søskenbarn Anita, meg, søskenbarn Ninni, søster Lena.  Alltid kake etter frokost når vi er sammen!



Vennlig hilsen

4 kommentarer:

  1. Om det ikke skal være lov å skryte av et sånt karaktersnitt, hva i all verden skal vi ha lov til å skryte av da?? :):) Gratulerer til dere alle :)

    SvarSlett
  2. Du verden.... Det må jo være lov å berømme en slik innsats! Den kommer ikke gratis... Gratulerer til henne/dere! :-)

    Koselig med søskenbarntreffet deres... Kaketipset etter frokost skal jeg ta med meg til mitt eget søskenbarntreff!

    Ha en fin St Hans-helg!

    Mvh HildeSu

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk og god helg til deg også, moro når iherdig innsats og arbeid gir slike resultater, ja. Mvh N
      M

      Slett
  3. Ja, er det ikke herlig!!!
    Like godt hver gang et skoleår er over!!!
    Selvfølgelig er det lov å være stolt av sine søte små ;)))
    Flink jente du har!!!
    Her har vi nedtelling til danmarkstur, om en uke er vi på plass!!!
    Blir godt med en ukes ferie nå kjenner jeg!!

    Ha en fin St. hans feiring og kos dere masse!!!

    Stor klem fra Anne-Marit

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.