søndag 16. juni 2013

Oslotur og setertitt

En salig blanding av herlige opplevelser men husfruetur til Oslo med mat og drikke, latter og shopping. Her nyter vi fredagskvelden på Tjuvholmen, kos!
Frokosten ble inntatt på denne cafeen ved CC Vest. Den runde blålilla puta er nå på stua, fikk kjøpe litt innbo;)
Sola skinte så vi koste oss ute, og kjole og pledd ble kjøpt innimellom mat og kaffe:) multitasking fikser vi;)
Så hjem til yndlingene mine, og idag har jeg og de to yngste gutta vært på setra mens min kjære har guttedag med BMWkjøring på Rudsskogen. Han her fikk Kvikk Lunsj av storebror..
Og etter nok neonlys og køkjøring, var det sjelebot å komme opp på Størigarden der dyra nå har begynt å komme opp. Håper du har hatt en fin helg! 

2 kommentarer:

  1. Så fint det så ut på kafeen! Jeg likte putene! :)

    SvarSlett
  2. Det så ut som en bra helg :) Badehuset blir så flott :)

    Har fått medling om den 26., men har ikke fått noe svar om den 29. :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.