mandag 24. juni 2013

Blomsterbilder

Etter en topp helg med familie og gode venner hvor minner er skapt (og enda flere smilerynker;)) poster jeg noen bilder fra hus og hage og ønsker deg en nydelig sommeraften! 
Vi fikk mange flotte vertvertinnegaver igår!
Hva heter denne melkebeholderen her? Ihvertfall kul å bruke til yndlingsblomtene mine: margeritter:)
Fantastisk flotte blomster!
Rosa og hvit og lavendel...mmmmm...
Fra glassverandaen...

Og vi fikk to slike, så min kjære og jeg skal konkurrere om hvem som har de grønneste fingre;) nattahilsen fra blomsterelskeren på Balke.

1 kommentar:

  1. så mange herlige blomster :) hehe, blir spennende å se hvem som har de grønneste fingrene da..

    gleder meg til å se badehuset :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.