fredag 7. juni 2013

Inni vårt badehus..


 Ja, nå er jeg hjemme fra flotte dager i København, veldig godt å få Mjøsa på venstre side og kjenne roen senke seg. Har rukket en tur i badehuset og på båttur med småttisene, koselig sommerdag!
Inni badehuset har jeg malt veggene i 1.etg. blågrå, det ble tre strøk og lite søling.  Jeg starta jo med flisene, så da måtte jeg være nøye å dekke til;)
Bord og stoler ble kjøpt på Taigaen her i Løten ifjor, fiberbetongbord og seks stoler med pute.
Vi har allerede kost oss med middager, vaffelfest og grilling der nede, samt et vorspiel og nachspiel:) Viktig å kose seg! 
 Kjøkkenbenken jeg har snekret er på plass, en duk ble forhenget og vaffeljernet får god plass på den smale benken.
 Utsikten fra kjøkkenbenken er vel upåklagelig.  Se hvordan trærne speiler seg i vannet og solnedgangen gir Balkesjøen en rosa glød...Lykke...
Stigen er kjøpt på Skogmuseet, og er stativ for pledd og yttertøy. 
Og litt annet stasj fra diverse butikker er på plass.
                                       Og om du ikke har skjønt det, hjertelig velkommen!:)


Vennlig hilsen

5 kommentarer:

  1. Så kjempeflott!! :D det ble jo helt herlig! Utsikten ble veldig bra :)

    I dag klarte jeg faktisk å kjøpe en topp, kjole og tights! og ingen planter! Hehe. Jeg tar gjerne en hageutfordring jeg :)

    Goood helg :) Skal i gang med kjempehageprosjekt nå..

    SvarSlett
  2. for en fin plass. Kjempe herlig farge på veggene og nydelig historiske fliser. Håper dere får mye glede i dette badehuset

    SvarSlett
  3. Hei, Ser veldig idyllisk ut på Balke Gård.
    Hørt om deg fra Randi og Kari;-)

    Ha en flott helg
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  4. God morgen :)
    Gratulerer med vel gjennomført prosjekt,kjempe fint og ikke minst koselig :)
    Må bare beundre din kreativitet og evnen til å sette gode ideer ut i live.
    Og jeg må smile over alt du finner på,du er unik :)
    Ja,det var dagens dose med skryt.Ho,ho.:)
    Ønsker dere fin,fine dager framover.
    Beste hilsen fra Britt u.blogg

    SvarSlett
  5. Nok en gang: Fantastisk plass dere har fått dere!! Får jeg spørre hva NCS-koden er på veggfargen? *nysgjerrig*
    Ha en fiiin dag :)
    Klem fra meg

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.