mandag 12. januar 2009

Rosti Mepal

har så utrolig mye bra kjøkkenutstyr med flott design, og til bryllupsgave fra min utrolig snille tante, onkel og kusine, fikk vi et HELT sett med Margrethe-boller i ulike størrelser,-fantastisk! Bollene er så utrolig gode, passe tunge og sitter så godt på benkenplata at jeg er stum av beundring!!! Snakket om at jeg har blitt så glad i turkis, og fikk serien i hvitt og turkis! Så jeg har idag laget pannekakerøre til våre kjære naboer i den største bollen, innvidde steketakka og koste oss ved middagsbordet! Bollene er så fine at jeg godt kan servere f.eks. fruktsalat i dem!


Amalie serverte dette som dessert da hun hadde pysjamasparty: Mariekjeks, litt smelta kokesjokolade med en skvett fløte i + marshmallows...Mmmm..


Da er uka igang, i morgen er det barseltreff før pakking til Riga og spa...Livet er herlig;-) God uke til dere alle!