fredag 30. januar 2009

Kundebehandling...

Jeg var på Plantasjen og skulle kjøpe helgens blomster, da jeg også fant noen fine eføy til halv pris. Kom til kassa og spurte om det var halv pris av hvit pris (klok av skade..). Ja, svarer hun i kassa. Da jeg skal dra kortet, syns jeg det ble litt mye, og spurte om hun hadde tatt halv pris på de to eføyene? Ja, svarte hun... Jeg sjekker sjeldent lappen, men gjorde det denne gangen, og ser at jeg har kun fått halv pris på den ene av de to plantene. Da jeg sier ifra, sier hun at det visste hun, men at hun ikke fikk til å slå halv pris på den andre.... Er det mulig? Vel, men det skal jeg da ha? Vel, hun jobbet så sjeldent og kunne ikke alt på kassa, så hun klarte det ikke. Da sa jeg at hun måtte tilkalle sjefen eller noen som kunne hjelpe henne...Men nei, ingen å spørre sa hun... Vel, da skal ikke jeg ha den ene eføyen svarte jeg, og fikk pengen tilbake mens de bak meg i køen ristet på hodet og var spente på om hun klarte å gi dem halv pris som det var reklamert for.
Jeg kom hjem og kjente at dette var jo helt sprøtt, snakk om kundebehandling..At hun ikke kan slå inn 50% skal gå utover kunden??? Skrev en mail til hovedkontoret, fikk unnskyldning og telefonnummeret til sjefen her på Hamar. Ringte han, og ble bedt om å komme ned. Fikk denne som en kompensasjon.... Jaja, fin er den ihvertfall:-)

Ellers har jeg sett på masse fint fra Green Gate.... Storfornøyd med brikkene jeg kjøpte derifra, vår i luften;-) Er det ikke vakkert?...

Romantisk, sommerlig og feiende flott;-)



Snart helg, hurra! Blir litt spa denne helgen også, luksusweekend med min kjære til nye SAShotellet på Trysil, gleder meg! God helg fra Marianne.